فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

جراح بینی خوب در کرج

جراح بینی خوب باید چه ویزگی هایی داشته باشد؟
جراح بینی خوب در کرج با قیمت مناسب کیست؟
بهترین جراح بینی استخوانی در کرج چه کسی می باشد؟

امروزه یکی از جراحی های بسیار شایعی که اغلب جوانان را به خود جذب نموده است، جراحی زیبایی بینی می باشد که برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز و نتیجه خوب بعد از عمل بهتر است که به یک جراح بینی حاذق و باتجربه مراجعه شود. بسیاری از افراد برای این که این عمل را انجام دهند به جراح بینی خوب توجه نمی کنند و فقط مهم عمل کردن بینی می باشد در حالی که باید بگوییم که ممکن است که این عمل مقداری ریسک داشته باشد در صورتی که با عجله و خودسرانه انجام شود ممکن است که به عمل های ثانویه و عمل ترمیمی بینی نیاز پیدا شود. اگر با دیدی باز به اطراف بنگریم خواهیم دید که در هر خانواده ایی یک یا دونفری این عمل را انجام داده اند. این پروسه نشانگر محبوبیت و جذابیت عمل بینی در بین افراد و خانواده ها است.

drzargari

 

ویژگی جراح بینی خوب

جراح بینی حاذق را می توان از روی نمونه کارها و میزان رضایت مندی  متقاضیانش تعیین کرد. یک جراح بینی باید بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی و سر و گردن را داشته باشد تا در حین عمل از بروز هر عارضه ای به موقع جلوگیری به عمل آورد. پزشک باید تناسب بین تمام چهره با بینی را حفظ کند تا هماهنگی زیبایی در چهره ایجاد شود. باید بگوییم که جراح بینی به تمام خواسته و سلایق بیمار توجه می کند اما در صورتی که تمایلات بیمار نامعقول باشد باید با مشورت به توافق برسند مثلا ممکن است که متقاضی از جراح بینی بخواهد که بینی را بیش از حد کوچک نماید که علاوه بر این که با چهره تناسب ایجاد نمی کند بلکه ممکن است که مشکلات تنفسی را نیز برای فرد به همراه داشته باشد. جراح بینی خبره و باتجربه باید علاوه بر جنبه زیبایی به جنبه سلامت نیز توجه نماید.

اقدامات جراح بینی قبل از عمل

انجام تمام مشاورات قبل از عمل به منظور آگاهی و نتیجه عمل

حفظ  سلامت و عمل تنفس متقاضی

هماهنگی بین اجزای صورت و بینی در چهره فرد

ویژگی متقاضی برای جراحی بینی

یکی از نکاتی که بیمار برای جراحی زیبایی بینی بسیار باید در نظر بگیرد این است که نباید جراحی بینی را صرفا بخاطره هزینه انتخاب نماید یعنی ملاک او هزینه جراحی بینی نباشد.

باید از جراح بینی خود توقعات و انتظارات معقول داشته باشد تا بعد از عمل از رضایت مندی و نتیجه خوب جراح برخوردار باشد.

انتخاب این که در کجا عمل شود نیز بر هزینه جراحی بینی تاثیر گذار می باشد که بهتر است برای این منظور از جراح کمک بگیرد و مناسب ترین مکان را انتخاب کند.

 

برخی از خدمات دکتر زرگری:

راه های ارتباطی دکتر زرگری جراح بینی در کرج

تلگرام دکتر زرگری: doctorzargari

اینستاگرام دکتر زرگری: doctor_zargari

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۱۹۶۹ – ۰۲۶۳۲۲۱۶۳۹۸

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر زرگری

  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی