فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

بهترین جراح ارتوپد در تهران

آیا می دانید بهترین جراح ارتوپد در تهران کیست؟

آیا به دنبال بهترین جراح ارتوپد در تهران می باشید؟

جراحی های مهم ارتوپد

از جراحی های مهم در مبحث ارتوپد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض مفصل لگن

درجراحی تعویض مفصل لگن ، بخش های آسیب دیده ی لگن و یا در مواقعی کل مفصل لگن خارج می شود و پروتز در آن تعبیه می شود.

تعویض مفصل لگن معمولا به منظور مهار درد صورت می گیرد. مفصل لگن اگر آسیب دیده باشد، فرد متحمل درد شدیدی می شود. در ادامه ی این درد ها امکان اختلال در نحوه ی راه رفتن وجود دارد. همچنین انجام فعالیت های روزانه سخت و طاقت فرسا می شود بنابراین نیاز است این عارضه در زمان مناسب و از طریق راه های درمانی مفید و با کیفیت، رفع شود و سلامت فرد دوباره بازگردد ، زیرا با ایجاد عارضه در مفصل لگن امکان گسترش و پخش شدن درد در نواحی دیگر بدن وجود دارد.

با جراحی تعویض مفصل لگن عارضه ی موجود از میان می رود و اختلالات حرکتی در فرد رفع می شود و مفصل لگن دوباره به حالت طبیعی خود باز می گردد. اما لازم به ذکر است که تعویض مفصل لگن جراحی دقیق و حساسی می باشد، به همین منظور باید طبق برنامه ریزی و با مهارت بالا انجام پذیرد تا بیمار درمان شود و از نتیجه ی عمل راضی باشد. بنابراین در انتخاب جراح ارتوپد خود نهایت دقت را مدنظر قرار دهید.

 دکتر سید علیرضا امین جواهری  ، جراح و متخصص ارتوپد و فوق تخصص جراحی زانو و لگن از سوئیس هستند و می توانند با استفاده از دانش و تجربیات خود در زمینه  عوارض و بیماری های ارتوپدی ،  به شما  کمک کنند.
شما عزیزان می توانید ، برای کسب اطلاعات بیشتر و معاینه حضوری توسط بهترین جراح ارتوپد در تهران ، از راه های زیر اقدام کنید:

شماره تماس:  ٠٢١٧٠٦٢٤٠٠    و  کانال  اینستاگرام     

 

تعویض مفصل زانو

مفصل زانو در اثر اتفاق های مختلفی ممکن است در معرض آسیب قرار گیرد. این آسیب ها ممکن است منجر به سائیده شدن غضروف زانو شوند. در این حالت فرد دچار آرتروز زانو و یا التهاب مزمن در مفصل زانوی خود می شود. با آسیب دیدن مفصل زانو ، عوارض نامطلوبی همچون اختلال در حرکت برای بیمار بوجود می آید.

 

با تشدید این عوارض ممکن است فرد توان حرکتی خود را از دست بدهد و نتواند زانوی خود را به حرکت در بیاورد. برای درمان عوارض مفصل زانو ابتدا از روش های غیرتهاجمی و غیر جراحی استفاده می کنند. اگر تکنیک های غیرتهاجمی درمانی موفق به بهبود مفصل زانو و رفع عوارض آن نشوند، طبق بررسی ها و تجویز متخصص ارتوپد ، جراحی تعویض مفصل زانو به منظور درمان ، انجام می گیرد.

اگر میزان آسیب دیدگی مفصل زانو بیش از اندازه باشد که با راهکارهای درمانی ابتدایی قابل حل نباشد، با تعویض مفصل زانو و جایگذاری پروتز در محل زانو، عوارض موجود را برطرف می سازند.

[caption id="attachment_3632" align="aligncenter" width="300"]دکتر علیرضا امین جواهری دکتر علیرضا امین جواهری[/caption]

آرتروسکوپی زانو

این جراحی به منظور، تشخیص و یا درمان عوارض تحمیل شده بر مفصل زانو، صورت می گیرد. تکنیک درمانی و تشخیصی آرتروسکوپی زانو ، از مزایایی برخوردار است که در زیر اختصارا به پاره ای از این موارد اشاره می کنیم:

  • این تکنیک جراحی دارای دوره ی نقاهت کمتری نسبت به سایر جراحی های مفصل زانو می باشد.
  • شکاف های ایجاد شده برای آرتروسکوپی زانو ، کوچک و در حدی هستند که آرتروسکوپ وارد زانو شود.
  • پاسخ های التهابی بعد از عمل کم می باشد.
  • تشخیص عوارض موجود در مفصل زانو از طریق آرتروسکوپی زانو با دقت بالا و مطمئن تر صورت می گیرد.
  • هزینه ی این جراحی نسب به سایر جراحی های حوزه ی ارتوپد، پایین می باشد.
  • عوارض احتمالی بعد از جراحی ، در این تکنیک درمانی بسیار کم است.

آرتروسکوپی لگن

از طریق آرتروسکوپی لگن ، مفصل لگن بررسی می شود و اختلالات و عوارض موجود در آن تشخیص داده می شوند. آرتروسکوپی لگن طبق تشخیص و تجویز دکتر ارتوپد ماهر بعد از معاینات لازم، انتخاب می شود. مزایای انجام آرتروسکوپی لگن نیز ، مانند آرتروسکوپی زانو می باشد.

تمامی موارد درمانی که در بالا ذکر شد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نیاز است با بالاترین کیفیت و از طریق راه های مناسب انجام پذیرند. به همین منظور نیاز است تا با انتخاب بهترین جراح ارتوپد در تهران ، درمان عوارض ارتوپدی خود را با رضایت بالا انجام دهید.

در این مقاله ما به معرفی بهترین جراح ارتوپد در تهران می پردازیم.

دکتر سید علیرضا امین جواهری ، جراح ارتوپد و فوق تخصص زانو و لگن از دانشگاه زوریخ سوئیس می باشند. دکتر امین جواهری فارغ التحصیل مقطع دکترا از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند.

ایشان با دانش و مهارت بالای خود می توانند شما را در مسائل و مشکلات ارتوپدی ، به نحو احسن راهنمایی و مشاوره کنند. در زیر به اختصار درباره ی دکتر توضیحاتی ذکر می شود:

  • سخران بیستمین انجمن جراحان ارتوپدی ایران ( در بخش مفصل هیپ )
  • سخنران بیست و دومین کنگره ی جراحان ارتوپدی ایران ( در مبحث مفصل هیپ )
  • سخنران هشتمین کنگره آرتوپلاستی انجمن هیپ ( اسفند ماه سال 93 )
  • سخنران بیست و سومین کنگره جراحان ارتوپدی ایران (آبان ماه سال 94) با عنوان Hip instability, revision stem
  • سخنران بیستمین کنگره ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ( بهمن ماه سال 94 ) با عنوان بازسازی در DDH- استیونکروز سر استخوان ران
  • سخنران نهمین کنگره بین المللی آرتروپلاستی انجمن هیپ ( اسفند ماه 94 ) با عنوان THA After Acetabular Fracture-Metal On Metal THA
  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی