فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی 44

عمل جراحی بینی

جراحی بینی یا همان رینوپلاستی نوعی عمل زیبایی است که امروزه در بین افراد بسیار رایج است. زیرا بینی عضوی است که از مهمترین نقش ها را در زیبایی چهره فرد دارد و نیاز است تا با سایر اعضای صورت هماهنگی و تناسب داشته باشد.

بینی علاوه بر زیبایی نقش مهمی ، به‌ عنوان قسمتی از راه تنفسی ، در مرطوب کردن و گرم کردن هوا و فراهم نمودن میزان لازم هوای تنفسی دارد. به همین دلیل با توجه به مهم بودن این عضو برای عمل نیاز است تا مواردی رعایت شود.

در جراحی بینی که با هدف بهبود شکل ظاهری بینی انجام می‌شود، بخش‌های خاصی از بینی مانند استخوان و غضروف تغییر داده می‌شوند تا با برطرف کردن ایرادات آن هماهنگی بیشتری با سایر اجزای صورت برقرار گردد.

جراحی بینی

به منظور این اهداف می‌توان از برش‌های جراحی بسیار کوچکی در داخل بینی ایجاد کرد و یا اینکه علاوه بر برش‌های فوق از برش کوچکی در دیواره بین سوراخ‌های بینی استفاده کرد که به ن جراحی باز بینی می گویند.

جراحی بینی نوعی از جراحی پلاستیک است که در آن علم و هنر با هم در آمیخته است و علاوه بر علم نیازمند قوه تخیل و هنر نیز می باشد. به همین دلیل برخی از افراد از آن به عنوان سخت ترین نوع عمل جراحی پلاستیک یاد می کنند.

قبل از اینکه تصمیم به جراحی بگیرید دقیق در مورد انتظاراتتان فکر کنید و آن‌ها را با یک جراح رینوپلاستی در میان بگذارید.

این عمل نیازمند آمادگی می باشد :

  • - چند هفته پیش از عمل باید داروهای آسپرین و ویتامین E البته با نظر پزشک قطع شوند.
  • - اگر فرد سرماخوردگی دارد و همراه با تب و سرفه است باید با پزشک تماس گیرد و درمورد داروهای مصرفی با پزشک مشورت نماید.
  • - چند هفته قبل فرد نباید سیگار بکشد.
  • - آزمایشات مورد نیاز مانند آزمایش خون را انجام دهد.

جراحی بینی عروسکی

تشخیص نوع بینی

بینی ها معمولا استخوانی ، غضروفی، گوشتی، یا چیزی بین هر دو جنس هستند .معاینه و بررسی دقیق بینی می تواند باعث شود که جراح نوع بینی را به خوبی تشخیص دهد .

بینی گوشتی :

بینی گوشتی غضروف های ضعیفی دارد و در واقع استخوان و تیغه های محکمی برای نگه داری بینی ندارند.ظاهر این نوع بینی بسیار بزرگ است و پوست این نوع بینی ضخیم می باشد . دقت و ظرافت و تجربه ی کافی برای این دسته از بینی ها شرط اول جراحی زیبایی بینی گوشتی می باشد .

بینی استخوانی :

بینی های استخوانی غضروف های بسیار محکم و استخوان سفتی دارد، میزان چربی این بینی کم است و معمولا پوست بسیار لطیف و نازکی دارند ، این نوع بینی ها بیشتر دارای قوز و انحراف هستند و بعد از جراحی به خوبی تغییرات را نمایش می دهند ، این دسته از بینی ها ایده آل های مناسبی برای جراحی بینی فانتزی می باشند و افرادی که بینی های عروسکی میخواهند باید پیش از جراحی یک بینی محکم و قوی مانند بینی های استخوانی داشته باشند .

جراحی بینی استخوانی

  • روش های جراحی بینی

جراحی بینی به روش های مختلفی مانند باز و روش بسته قابل انجام است

ارائه روش های جراحی بینی نسبت به نوع بینی و تغییراتی که لازم دارد متغیر خواهد بود ، ممکن است یک بینی با روش باز به طور کامل نیاز به تغییر داشته باشد و یک بینی تنها با تغییرات کوچکی که به روش بسته قابل انجام است اصلاح شود.

  • جراحی بینی به روش باز

این روش با شکاف پوست بینی و در واقع دسترسی راحت به اجزای بینی انجا می شود .

در مواردی که فرد دارای نقص های مادرزادی و یا کجی بینی می باشد و در واقع نیاز به تغییرات اساسی دارد نیاز به جراحی بینی با روش باز می باشد . اگر بینی هایی نیاز به استفاده از غضروف جهت تقویت و ترمیم بینی دارند باید از روش باز استفاده کرد.در این روش فرد شاهد تورم و کبودی بعد از عمل خواهد بود و استفاده از گچ بینی بعد از جراحی الزامی می باشد .

  • جراحی بینی به روش بسته

روش بسته بدون برش انجام می شود و در واقع برای جراحی های بسیار ساده مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع جراحی برای بینی هایی که نیاز به تغییرات زیاد در ناحیه نوک بینی ندارد مناسب . تورم و کبودی در این جراحی بسیار ناچیز خواهد بود .

عمل بینی فانتزی

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی ظاهری ساده و غضروفی دارد ، عموما بینی های استخوانی همراه با یک قوز ساده و یا بر آمدگی همراه است ، قوز روی بینی استخوانی عموما ارثی بوده و بر اثر عوامل ژنتیکی اتفاق می افتد و با رشد بیشتر غضروف روی بینی بر روی بینی قوز ایجاد می شود. جراحی بینی استخوانی بسیار موثر میباشد.

البته قوز بینی می تواند بر اثر آسیب های دوران کودکی یا نوجوانی نیز رخ دهد.

قوز بینی و رفع برآمدگی های آن طی جراحی بینی استخوانی رفع خواهد شد ،هرچند که ممکن است بینی دارای انحراف نیز باشد .

تشخیص بینی استخوانی

برای تشخیص بینی استخوانی نیاز به معاینه جراح بینی دارید، اما در حالت کلی این نوع بینی غضروف های محکم و پوست بسیار نازکی دارد.این نوع بینی ظاهر باریکی دارد و تقریبا استخوان های بینی به راحتی قابل لمس خواهد بود.

نقش پوست در جراحی بینی استخوانی

جراح بینی در حین انجام جراحی بینی اقداماتی را بر روی استخوان ها و پوست انجام می دهد .در ابتدا شکاف هایی بر روی بینی ایجاد شده تا جراح به غضروف ها دسترسی پیدا کند. معمولا برای جراحی بینی استخوانی جراح برای اینکه نتیجه جراحی مناسب باشد و با دیگر اجزای صورت هماهنگی لازم را داشته باشد از حجم استخوان و غضروف می کاهد و مهم ترین نکته در جراحی بینی استخوانی مقدار انعطاف پذیری پوست می باشد.هر چقدر که میزان انعطاف پذیری پوست کمتر باشد در واقع بینی به سمت بینی گوشتی می رود و در جراحی بینی گوشتی معمولا از حجم زیاد پوست کاسته می شود اما در جراحی بینی استخوانی تغییراتی بر روی پوست بینی استخوانی انجام نمی گیرد.در بینی استخوانی چون الاستیسیته پوست بالا می باشد جراح بینی در انجام تکنیک های جراحی محدودیت کمتری دارد و می تواند با خلاقیت زیاد بینی را به حالت طبیعی فرم دهد.در جراح بینی استخوانی جراح برآمدگی های بینی را از بین می برد به طوری که بیمار بعد از جراحی از ظاهر بینی خود رضایت کامل را داشته باشد .چون پوست بینی استخوانی نازک می باشد تمامی تغییرات ایجاد شده بروی بینی توسط جراح به وضوح دیده می شود .

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی باید به صورتی انجام شود که بینی بعد از جراحی دچار افتادگی نشود .

برای این کار نیاز است تا جراح غضروف های بینی را تقویت نماید تا بتواند به بهترین نحو بینی را جراحی نماید . در این عمل با برداشتن غضروف یا جابجایی آن و گاهی با تراشیدن به راحتی می توان آن را کوچک کرد. اما باید توجه داشت که پوست بینی بیش از اندازه کوچک نشود ، در این عمل در سوراخ های بینی برش هایی کوچک ایجاد می کنند تا بتوانند به استخوانی تحتانی دسترسی داشته باشند و مشکلات آن را رفع نمایند ، معمولا تغییرات در این نوع بینی زیاد نیست و توقع یک بینی فانتزی بعد از عمل جراحی را نباید داشت .

اما اگر غضروف ها به دقت و با ظرافت تقویت شوند و استخوان بینی به خوبی برداشته شود می توان نتیجه ای موفق و ماندگار از جراحی بینی گرفت .

در این جراحی گاهی نیاز است تا سوراخ های بینی نیز اصلاح شوند و نازک تر بشوند.

برای اینکه از نتیجه ی جراحی بینی خود مطلع شوید نیاز به یک مشاوره ی تخصصی در این زمینه دارید ، برای این امر می توانید به دکتر زرگری مراجعه کنید و اقدامات لازم قبل از جراحی بینی را در نظر بگیرید.

جراحی بینی طبیعی

بسیاری از مراجعین و متقاضیان جراحی بینی خواستار جراحی بینی طبیعی هستند یک بینی طبیعی فرم فانتزی، عروسکی و قوس زیاد ندارد. زمانی جراحی بینی طبیعی است، که اندازه و شکل آن متناسب با فرم و سایر اجزای صورت باشد و زمانی که سایرین بینی فرد را مشاهده می کنند متوجه عمل بینی فرد نشوند. در جراحی بینی طبیعی معمولا به اصلاح انحراف و یکسان کردن تیغه ی بینی می پردازند و تغییرات بسیار زیادی در ظاهر بینی نمی دهند. افرادی که تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند با مراجعه و مشاوره با جراح بینی می توانند انتظارات خود را از داشتن بینی طبیعی به جراح اعلام کنند و در مقابل اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایند.

جراحی بینی طبیعی

ویژگی های جراحی بینی طبیعی

  • دست نخوردن شکل و محل قرار گیری سوراخ های بینی
  • گود نشدن پشت بینی
  • قوس بینی به میزان کم و بطور طبیعی
  • طبیعی بودن و برجسته و تیز نشدن نوک بینی
  • ایجاد یک زاویه مناسب بین بینی و پیشانی و بین بینی و لب
  • دیده نشدن جای بخیه

نقش نوع بینی در جراحی بینی طبیعی

بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که هر کدام از این بینی ها دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند. ضخامت پوست عامل اصلی تعیین کننده بینی گوشتی و استخوانی است بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی هستند در صورتی که بینی های استخوانی پوستی نازک و یا متوسط دارند و بطور طبیعی نیمه بالایی بینی که استخوان بینی را پوشانده است نسبت به نیمه پایینی بینی که ناحیه غضروفی را می پوشاند پوست نازک تری دارد.  در جراحی بینی  گوشتی که دارای پوست ضخیمی هستند موجب می شود ظرافت هایی که پزشک در جراحی خود بکار می رود مشاهده نشود در این صورت پزشک در ابتدا از حجم پوست اضافی در بینی می کاهد. در صورتی که در جراحی بینی  استخوانی که اسکلت بینی قوی می باشد و دارای پوست نازکی است کار جراح بینی راحت تر می شود و می تواند تغییرات را بروی بینی راحت تر اعمال کند.

نقش جراح در عمل بینی طبیعی

عکس برداری های لازم از صورت و بینی شما از زاویه های مختلف، قبل از انجام جراحی بینی شما صورت می گیرد. جراح بینی با بررسی دقیق این عکس ها و آنالیز کردن بینی و فرم صورتتان جراحی را به نحوی انجام می دهد که بینی فرم طبیعی بگیرد و با سایر اجزای صورت شما متناسب باشد.

هفته اول جراحی بینی

در هفته ی اول جراحی بینی نیاز دارید تا به دقت از خود و بینی تازه عمل شده تان مراقبت کنید .

در این دوره نیاز است تا شما کلیه مواردی که جراح بینی کرج  به شما ارائه می نماید را انجام دهید .

1-  در روز عمل جراحی بینی نیازی به بستری در بیمارستان ندارید ، بنابراین سعی کنید یک لباس جلو باز به همراه داشته باشید که پوشیدن آن بعد از جراحی آسان باشد .

2- فورا بعد از جراحی غذا نخورید، برای اینکه حالت تهوع ناشی از بی هوشی را از بین ببرید4 -5 ساعت بعد از عمل سعی کنید غذای زیادی مصرف نکنید، مقداری آب میوه طبیعی بنوشید

3- به یاد داشته باشید که خونریزی های خفیف از بینی طبیعی می باشد و برای جلوگیری از آن پانسمان اطراف بینی را تعویض نمایید.

4- بعد از جراحی شما دچار کبودی و تورم می شوید ، تا 24 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید و آن را برروی بینی و گونه ها قرار دهید.

5- ممکن است جراح برای شما تعدادی آمپول تجویز کرده باشد ، این آمپول ها علاوه بر کاهش درد منجر به کاهش میزان تورمات شما نیز می شود .

7- یک هفته بعد از جراحی باید گچ روی بینی را باز کنید ، حتما قبل از این اقدام استحمام کنید، آب گرم باعث می شود که گچ بینی به راحتی بلند شود و احساس درد نداشته باشید، به یاد داشته باشید که پیش از یک هفته مراقب گچ بینی باشید و از رسیدن آب به آن خودداری کنید زیرا ممکن است فرم بینی شما با شل شدن گچ تغییر کند.

8- از غذاهایی مصرف کنید که نیاز به جویدن نداشته و شما نیازی به کندن و تکه کردن آن ندارید ، در این شرایط انواع سوپ ها گزینه های مناسبی هستند .

عمل زیبایی بینی

روش های مختلف جراحی بینی

هرچند که امروزه جراحی ها با روش باز انجام می شود و البته نیاز است تا جراحی با استفاده از بی هوشی عمومی و باز کردن بینی انجام شود اما به طور کلی این نوع عمل زیبایی بینی به روش های مختلفی ارائه می شود که با توجه به نیاز بیمار و نوع بینی او مورد استفاده قرار می گیرد .

جراحی بینی

بیهوشی در جراحی بینی

بسیاری از افراد از بیهوشی در اتاق عمل و جراحی بینی واهمه دارند ، ترس از بی هوشی طبیعی است اما این که این ترس مانع جراحی باشد یک تصور اشتباه و غلط است .صادقانه باید اعلام نمود که با توجه به پیشرفت های چشمگیر در زمینه بیهوشی می توان با خیالی آسوده و بدون نگرانی از ریکاوری جراحی بینی را انجام داد. مرگ در اثر بی هوشی یکی از تصورات بسیار غلط در جراحی بینی است .

آیا جراحی بینی با بی حسی موضعی قابل انجام است ؟

بسیاری از مراجعه کنندگان این سوال را می پرسند، در پاسخ باید گفت که انجام جراحی بینی با بی حسی موضعی نیز امکان پذیر است اما این نوع عمل برای جراحی های ترمیمی بینی و یا نازک کردن پره ی بینی مناسب است ، در واقع زمانی که بینی نیاز به تغییرات سطحی داشته باشد و تغییرات استخوانی زیادی را نیازی نداشته باشد. بی حسی موضعی برای وی در نظر گرفته می شود، اما زمانی که بینی بیمار نیاز به رفع انحرافات و یا شکستگی دارد نیاز است تا به صورت بیهوشی عمومی این عمل انجام شود .

انتخاب جراح بینی

یکی از عواملی که در نتیجه جراحی بینی بسیار تاثیر گذار می باشد، انتخاب یک جراح با تجربه در این زمینه می باشد. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی کنید باید به مطب پزشک مراجعه نمایید و با پزشک یک جلسه مشاوره بر قرار کنید و تمامی سوالات خود را از پزشک بپرسید .

جراحی بینی

اهمیت انتخاب جراح بینی خوب در نتیجه جراحی بینی

جراحی بینی به سه مرحله قبل از جراحی ، حین جراحی و بعد از آن تقسیم می شود، در تمامی این مراحل جراح بینی نقش بسیار مهمی دارد، قبل از جراحی بینی، جراح باید تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد و در رابطه با نحوه انجام این جراحی، عوارض و مزایا ی این جراحی توضیحات کافی را در اختیار بیمار قراردهد تا بیمار با دید باز و آگاهی کافی اقدام به انجام این کار نماید . مهمترین وظیفه جراح علاوه بر ایجاد یک فرم زیبا در بینی حفظ سلامت بیمار می باشد، یک جراح بینی ماهر قبل از جراحی تمامی مسائل مربوط به جراحی را باید با دقت بررسی نماید، ممکن است انجام این جراحی به صلاح بیمار نباشد . از لحاظ جسمی و روحی فردی که خواهان جراحی بینی است باید کاملا سالم باشد . تمامی این موارد قبل از جراحی بینی باید توسط جراح مورد بررسی قرار گیرد  زیرا فردی که از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد کاندیدای مناسبی برای جراحی نمی باشد .

در حین جراحی، جراح باید از تکنیک های استفاده نماید که علاوه بر ایجاد یک فرم زیبا در بینی و تناسب بینی با سایر اجزای صورت، مشکلی در تنفس بیمار ایجاد نشود . مراقبت های بعد از جراحی نقش تاثیر گذاری در نتیجه جراحی بینی دارد، جراح باید بعد از انجام جراحی تمامی توصیه ها را در اختیار بیمار قرار دهد تا با رعایت تمامی این توصیه ها نتایج خوبی را از جراحی بینی دریافت کرد.

اهمیت نوع بینی در نتیجه جراحی بینی

افرادی که خواهان جراحی بینی هستند باید توجه نمایند که علاوه بر انتخاب یک جراح بینی، نوع بینی در دریافت بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی می تواند تاثیر گذار باشد ممکن است یک جراح در جراحی بینی های استخوانی تبحر و تجربه بالایی داشته باشد و یک جراح دیگر در جراحی بینی های گوشتی دارای تبحر بالایی باشد، هرچند یک جراح باتجربه در تمامی جراحی ها اعم از جراحی بینی استخوانی ، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی طبیعی و جراحی ترمیمی بینی می تواند میزان رضایتمندی بالایی را به بیمار ارائه کند، دکتر کاظم زرگری در زمینه جراحی بینی از نوع گوشتی و استخوانی تبحر و تجربه بالایی دارند در قسمت گالری سایت می توانید نمونه کارهای زیبایی جراحی بینی را مشاهده نمایید . در صورتی که خواستار جراحی زیبایی بینی خود هستید از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

اقدامات قبل از جراحی بینی

چند هفته قبل از جراحی بینی باید داروهای آسپرین و ویتامین E البته با نظر پزشک قطع شوند.
اگر فرد سرماخوردگی دارد و همراه با تب و سرفه است باید با پزشک تماس گیرد و درمورد داروهای مصرفی با پزشک مشورت نماید.
چند هفته قبل فرد نباید سیگار بکشد.
آزمایشات مورد نیاز مانند آزمایش خون را انجام دهد.

سوالات جراحی بینی
اقدامات لازم در روز جراحی

در روز جراحی بینی نیاز به همراه خواهید داشت ، معمولا این عمل نیازی به بستری در بیمارستان ندارد و بیمار به راحتی می تواند به منزل بازگردد .
بعد از ترخیص باید از به میزان لازم استراحت نمایید ، استراحت شما باید نسبی باشد و از تحرک سر جددا خودداری شود
در 24 ساعت ابتدایی از کمپرس آب سرد استفاده کنید
داروهای تجویز شده را سر ساعت مصرف کنید .
غذاهای جویدنی نخورید و سعی کنید بیشتر سوپ و نوشیدنی میل کنید .
برای کاهش میزان تورمات می توانید از آب کرفس یا آب آناناس استفاده کنید .
خونریزی های نسبی از بینی در روزهای اول طبیعی است نگران نباشید و پانسمان جلوی سوراخ های بینی را تعویض نمایید .
دقت داشته باشید که سه روز بعد از جراحی نیاز دارید تا تامپون ها را بکشید این کار باید توسط جراح بینی انجام شود تا آسیبی به بافت بینی و بخیه های آن وارد نشود .
از یک بالشت بلند برای استراحت و خواب استفاده کنید و ترجیحا به صورت طاق باز بخوابید .
از خم کردن سر در روزهای اول بپرهیزید و زیاد صحبت نکنید .

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی زیبایی بینی بهتر است به دکتر کاظم زرگری مراجعه نمایید. راههای ارتباطی تلگرام و اینستاگرام و شماره  های تلفن مطب در خدمت شما عزیزان قرار داده می شود.
026-32401969
026-32216398
021-22380773

رژیم غذایی پس از عمل جراحی بینی

مراقبت های بعد از جراحی بینی نقش مهمی را در تسریع روند بهبودی و کاهش بروز عوارض احتمالی بعد از عمل بینی را دارد. در این مقاله در رابطه با رژیم غذایی بعد از جراحی بینی توضیحاتی داده می شود تا افرادی که جراحی بینی انجام داده اند با رعایت این رژیم نتایج خوبی را از این جراحی دریافت کنند.

[caption id="attachment_10901" align="alignnone" width="300"]رژیم غذایی پس از عمل جراحی بینی رژیم غذایی پس از عمل جراحی بینی[/caption]

در ساعت های اولیه بعد از جراحی بینی بهتر است چیزی نخورید، زیرا ممکن است به علت باقی ماندن آثار داروی بیهوشی حالت استفراغ و تهوع پیدا کنید. بعد از گذشت 4 ساعت از جراحی بینی از مایعات استفاده نمایید، توصیه می شود فقط نوشیدنی های غیر ترش مانند آب آناناس، آب آلوورا و آب نارگیل مصرف نمایید در هنگام نوشیدن از نی استفاده ننمایید . تا جایی که ممکن است از آب میوه های تازه استفاده نمایید نه آب میوه های پاکتی و کمپوت.

24 ساعت پس از جراحی بینی

توصیه می شود از رژیم غذایی ویتامین دار و پر پروتئین به منظور تسریع بهبودی زخم ها بیشتر استفاده شود.

توصیه می شود بعد از جراحی بینی در هفته اول از غذاهای آبکی، نیمه جامد و نرم مانند فرنی، شیر برنج و سوپ مصرف نمایید بعد از گذشت این مدت می توان مرغ پخته شده آب پز، سیب زمینی آب پز کته و ماست مصرف نمایید بطور کل غذاهایی که نیاز به جویدن نداشته باشند .

در نتیجه بعد از جراحی زیبایی بینی باید به موارد زیر توجه نمایید تا از این جراحی بتوانید نتایج مطلوبی را دریافت نمایید:

در روز های اول از خوردن غذاهای داغ اجتناب نمایید زیرا می تواند موجب ورم بیشتر بینی شود، مصرف غذاهای سبک مانند سوپ و آش بیشتر توصیه می شود.

به مدت یک ماه بعد از جراحی بینی از گاز زدن خوردنی های سفت و غذاهایی که نیاز به جویدن طولانی مدت دارند خودداری نمایید زیرا ممکن است بدلیل حرکات شدید لب ها به بخیه های بینی فشار وارد شود و در نتیجه عوارضی را به همراه آورد. در این مدت سعی نمایید از خوردن غذاهایی که خیلی شور و شیرین هستند پرهیز نمایید زیرا مصرف این مواد غذایی موجب تورم بیشتر بینی می شود.

سوالات متداول جراحی بینی

اخیرا جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی از استقبال طیف وسیعی از افراد و به خصوص جوانان برخوردار شده است. متقاضیان به منظور دستیابی به نتایج مطلوب باید به جراح بینی با تجربه مراجعه نمایند تا در صورت داشتن مشکل ابتدا آن را برطرف و سپس اقدام به جراحی زیبایی بینی کنند. این فرآیند از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که اگر نتایج آن موفقیت آمیز و ایده آل نباشد، عوارض جانبی را به همراه می آورد.

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

ر

هزینه جراحی بینی به عوامل زیادی بستگی دارد، مثل: ارزیابی نوع پوست بینی، داشتن یا عدم دارا بودن پولیپ بینی، نوع بینی ( گوشتی یا استخوانی)، کلینیک یا بیمارستان، و...  متخصص یا جراح پلاستیک بعد از شناسایی نوع بینی اقدام به برطرف نمودن مشکل در آن را می نماید. در نهایت به عمل رینوپلاستی اقدام می کنند. شایان ذکر است که جراح به سلیقه فرد توجه می کند.

هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی  شامل چه مواردی می باشد؟

  • انجام سی تی اسکن
  • دادن آزمایش خون
  • عکس آتلیه
  • ویزیت های بعد از جراحی

باید گفت که اگر متقاضی علاوه بر جراحی بینی به عمل های دیگری نیاز پیدا  نماید، باعث افزایش هزینه جراحی بینی خواهد شد. از جمله مشکلات تنفسی و یا داشتن پولیپ بینی که جراح یا متخصص ابتدا به رفع این مشکلات باید بپردازد و سپس جراحی زیبایی بینی را انجام دهد.

موارد تفاوت جراحی بینی استخوانی با جراحی بینی گوشتی کدام است؟

جراحی بینی استخوانی نسبت به جراحی بینی گوشتی از ظرافت خاصی برخوردار می باشد، زیرا بینی های استخوانی، غضروف و استخوان های موجود در داخل بینی نیاز به تراشیدن بیشتری دارند، در حالی که در جراحی بینی گوشتی باید پوست روی بینی را کم نمایند و باید گفت که دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی بیشتر از جراحی بینی استخوانی می باشد. چنانچه جراحی بینی گوشتی به خوبی عمل نشود ممکن است که برگشت پذیر باشد.

پروتز سینه
 

جراحی ترمیم بینی چیست؟

خیلی کم در جراحی بینی اولیه نتایج ایده آل کسب نمی شود و متقاضی باید به جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می کند، برای این منظور باید یک سال صبر کند تا  زخم های درونی کاملا برطرف شود.

در جراحی ترمیم بینی طیف وسیعی طی می شود. اگر فقط به منظور برداشتن پره های بینی یا قرار دادن غضروف صورت گیرد این عمل را می توان به صورت سرپایی و در مطب مجهز صورت گیرد.

  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی