فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی

جراحی بینی طبیعی

بسیاری از مراجعین و متقاضیان جراحی بینی خواستار جراحی بینی طبیعی هستند یک بینی طبیعی فرم فانتزی، عروسکی و قوس زیاد ندارد. زمانی جراحی بینی طبیعی است، که اندازه و شکل آن متناسب با فرم و سایر اجزای صورت باشد و زمانی که سایرین بینی فرد را مشاهده می کنند متوجه عمل بینی فرد نشوند. در جراحی بینی طبیعی معمولا به اصلاح انحراف و یکسان کردن تیغه ی بینی می پردازند و تغییرات بسیار زیادی در ظاهر بینی نمی دهند. افرادی که تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند با مراجعه و مشاوره با جراح بینی می توانند انتظارات خود را از داشتن بینی طبیعی به جراح اعلام کنند و در مقابل اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایند.

جراحی بینی طبیعی

ویژگی های جراحی بینی طبیعی

  • دست نخوردن شکل و محل قرار گیری سوراخ های بینی
  • گود نشدن پشت بینی
  • قوس بینی به میزان کم و بطور طبیعی
  • طبیعی بودن و برجسته و تیز نشدن نوک بینی
  • ایجاد یک زاویه مناسب بین بینی و پیشانی و بین بینی و لب
  • دیده نشدن جای بخیه

نقش نوع بینی در جراحی بینی طبیعی

بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که هر کدام از این بینی ها دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند. ضخامت پوست عامل اصلی تعیین کننده بینی گوشتی و استخوانی است بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی هستند در صورتی که بینی های استخوانی پوستی نازک و یا متوسط دارند و بطور طبیعی نیمه بالایی بینی که استخوان بینی را پوشانده است نسبت به نیمه پایینی بینی که ناحیه غضروفی را می پوشاند پوست نازک تری دارد.  در جراحی بینی  گوشتی که دارای پوست ضخیمی هستند موجب می شود ظرافت هایی که پزشک در جراحی خود بکار می رود مشاهده نشود در این صورت پزشک در ابتدا از حجم پوست اضافی در بینی می کاهد. در صورتی که در جراحی بینی  استخوانی که اسکلت بینی قوی می باشد و دارای پوست نازکی است کار جراح بینی راحت تر می شود و می تواند تغییرات را بروی بینی راحت تر اعمال کند.

نقش جراح در عمل بینی طبیعی

عکس برداری های لازم از صورت و بینی شما از زاویه های مختلف، قبل از انجام جراحی بینی شما صورت می گیرد. جراح بینی با بررسی دقیق این عکس ها و آنالیز کردن بینی و فرم صورتتان جراحی را به نحوی انجام می دهد که بینی فرم طبیعی بگیرد و با سایر اجزای صورت شما متناسب باشد.

 

راه های ارتباطی دکتر زرگری جراح بینی در کرج

تلگرام دکتر زرگری: doctorzargari

اینستاگرام دکتر زرگری: doctor_zargari

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۱۹۶۹ – ۰۲۶۳۲۲۱۶۳۹۸

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر زرگری جراح بینی در کرج

 

  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی