فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی در کرج

بهترین جراح بینی  باید چه ویزگی هایی داشته باشد؟
بهترین جراح بینی در کرج کیست؟
بهترین دکتر عمل بینی در ایران کی هست؟

امروزه یکی از پروسه هایی که در بین افراد از استقبال زیادی برخوردار شده است؛ جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد که برای دستیابی به نتایج خوب و رضایت بخش باید به یک جراح بینی حاذقی مراجعه شود تا با توجه به اعتمادی که متقاضی به جراح بینی می نماید بهترین عملکرد را بعد از عمل کسب نماید.

در جراحی بینی نتایج اولیه براساس رضایت بیماران از عملکرد و زیبایی بینی است که می توان به آن اعتماد  کرد. به همین دلیل ابزارهای زیادی جهت اندازه گیری بهبود کیفیت زندگی بیماران بعد از جراحی گسترش یافته است. در حیطه جراحی زیبایی بینی این ابزارها شامل پرسش نامه بررسی علائم انسداد بینی که عملکرد بینی و پرسشنامه بررسی نتایج جراحی زیبایی بینی که شکل بینی را ارزیابی می کند.

بهترین جراح بینی در کرج

بینی شامل 5 سوال درباره عملکرد تنفسی می باشد که نحوه امتیاز دهی هر سوال به این شکل است که امتیاز صفر بدون مشکل و امتیاز 4 مشکل شدید را نشان می دهد که در مقیاس 100 مورد ارزیابی و تفسیر قرار می گیرد. شایان ذکر است که بگوییم افزایش نمره بینی نشانگر بدتر شدن عملکرد تنفسی می باشد.

ROE  شامل 6 سوال در مورد شکل و یک سوال در مورد تنفس بینی می باشد که یک جراح بینی خبره و حاذق باید تمام این ویژگی ها را رعایت نماید. در صورتی که افزایش نمره ROE  برای یک جراح بینی باشد بیانگر بهبود نتایج زیبایی بینی است.

در سال های گذشته طی تحقیقاتی که صورت گرفت  ارزیابی شد که تمام بیماران بیش تر از 18 سال سن داشتند و جراحی زیبایی بینی را صرفا جهت زیبایی انجام داده بودند نه جهت بدخیمی های بینی و بدشکلی مادرزادی.

یک جراح بینی ماهر باید قوز پشت بینی را رفع کند تا اختلاف بعد از جراحی زیبایی بینی را احساس نماید زیرا  با تراشیدن استخوان و قوز به بهبود زیبایی ظاهری فرد کمک شایانی می نماید.

جراح بینی قبل از جراحی زیبایی بینی خواه جراحی بینی گوشتی یا جراحی بینی استخوانی باشد به سن فرد، جنس، در صورتی که جراحی ثانویه است، موقعیت عمل، مشکلاتی که داخل بینی از جمله مشکل تنفسی یا دارا بودن پولیپ بینی را در نظر می گیرد و سپس تایید به انجام جراحی زیبایی بینی می کند. باید گفت که متقاضی نباید صرفا هزینه جراحی زیبایی بینی برایش مهم باشد و عملکرد و نتایج بعد از عمل را باید مد نظر داشته باشد.

برخی از خدمات دکتر زرگری:

راه های ارتباطی دکتر زرگری جراح بینی در کرج

تلگرام دکتر زرگری: doctorzargari

اینستاگرام دکتر زرگری: doctor_zargari

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۱۹۶۹ – ۰۲۶۳۲۲۱۶۳۹۸

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر زرگری

 

 

  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی