فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

چسب زدن بعد از جراحی زیبایی بینی

نحوه چسب زدن بینی توسط خود بیمار چگونه می باشد؟
آیا برای برداشتن چسب بینی باید آموزش دید؟
روش زدن چسب بینی بعد از عمل جراحی زیبایی بینی به شیوه ی است؟

با توجه به اهمیت چسب زدن بعد از جراحی زیبایی بینی در نتیجه نهایی، این مبحث را در یک فصل جداگانه از مراقبت های پس از جراحی زیبایی بینی آورده شده است. در بسیاری از افراد که جراحی زیبایی بینی اولیه و مجدد انجام می دهند توصیه به چسب گذاری بینی می شود.

چسب زدن سبب جمع شدن پوست بینی و چسبیدن پوستی که حین عمل از روی بینی بلند شده است به استخوان یا غضروف زیرینش می شود. این عمل در بیماران با پوست با ضخامت متوسط تا زیاد کمک کننده است. این نوع پوست ها زمان بیشتری لازم دارند تا جمع شوند، همچنین این گونه پوست مستعد تشکیل بافت جای زخم ضخیم(بافت گوشتی) بین استخوان یا غضروف و پوستشان می شود. اگر چنین اتفاق بیفتد یعنی جای زخم ایجاد شده است. نظر جراحان پلاستیک و جراح بینی در مورد زمان چسب زدن بعد از جراحی زیبایی بینی متغیر است. برخی یک هفته و برخی نیز ۲-۳ هفته را پیشنهاد می کنند. حتی بعضی از جراحان چسب زدن را به هنگام خواب شب ها تا ۳ ماه توصیه کرده اند. اغلب جراحان بر این عقیده اند که هر چقدر زمان چسب زدن بیشتر باشد، نتایج نهایی بهتری به دست خواهد آمد. بعد از گذشت ۲-۳ هفته که از زدن چسب شبانه روزی گذشت آنگاه به بیمار توصیه می گردد که شب ها به هنگام خوابیدن به بینی خود چسب بزند و صبح ها قبل از انجام امور روزانه چسب رااز پشت بینی اش بر دارد.

انتخاب نوار چسب

اکثر جراحان توصیه به استفاده از نوار چسب های کاغذی نیم اینچی ۳m  می نمایند که پوست بینی نسبت به سایر اندازه ها کاربرد بیشتری دارد.

چسب زدن بعد از جراحی زیبایی بینی

نحوه چسب زدن به بینی

قبل از چسب زدن، با استفاده از پنبه آغشته به الکل پوست بینی و گونه خود را تمیز کنید. با این اقدام چربی پوست و باقیمانده مواد آرایشی از روی بینی شما برداشته می شود و چسب بهتر به بینیتان می چسبد. چسب زدن پس از جراحی بینی را در مقابل آینه برای دقت بیش تری انجام دهید در صورتی که خود فرد چسب زدن را انجام دهد مناسب تعر می باشد.

نوار چسب را آنقدر ببرید که تا گونه ها گسترش یابد و بینی را محکم بگیرد.

در هنگام چسب زدن آنرا با حداکثر فشار روی بینی خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که هدف از استفاده از نوار چسب، ایجاد فشاری است که پوست را به غضروف استخوان محک بچسباند.

لازم به تذکر است که نوار چسب ها طوری قرار داده شود که ۳۰-۵۰ درصد از نوار زیرین را بپوشاند و نوار چسب آنقدر محکم زده شود که پوست دیواره بینی را به طرفین بکشد.

اولین نوار چسب حدود یک تا یک و نیم سانتی متر بالاتر از نوک بینی (بالای نوک بینی) زده می شود

نوار چسب دوم زیر بینی زده می شود به طوری که کمی آن را بالا بکشد.

نوار چسب سوم روی نوار چسب اول زده می شود به گونه ای که حدود نیمی از چسب اول را بپوشاند

جراح بینی تاکید می کنند که عدم چسب زدن درست و صحیح سبب ایجاد جای زخم فشاری بینی خواهد شد.

قبل از برداشتن نوار چسب،آنرا با آب ولرم خیس نموده سپس گوشه نوار چسب را گرفته و به آرامی با استفاده از موچین بلند شود. نمی توان لبه نوار چسب را گرفت و ناگهان آن را کشید تا برداشته شود. چون با این کار احتمال جدا شدن پوستی که به بافت زیر چسبیده است از لایه غضروفی و استخوانی وجود دارد.

برخی از خدمات دکتر زرگری:

راه های ارتباطی دکتر زرگری جراح بینی در کرج

تلگرام دکتر زرگری: doctorzargari

اینستاگرام دکتر زرگری: doctor_zargari

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۱۹۶۹ – ۰۲۶۳۲۲۱۶۳۹۸

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر زرگری

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی