فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

در جراحی بینی گوشتی شکل گیری بروی بینی با کار روی بافت سخت یعنی استخوان و غضروف انجام می گیرد و اصولا هیچگونه دستکاری در پوست صورت نمی پذیرد. نتیجه ی جراحی این نوع بینی اغلب بینی های طبیعی می باشند زیرا پره های بینی در این نوع از بینی پهن و ضخیم هستند که نمی تواند تغییرات ایجاد شده بروی بینی را به خوبی نشان دهد و غضروف های قوی برای تغییر نخواهند داشت. جراحی این نوع از بینی ها با ریسک بالایی انجام می شود و نیاز به ترفند های نوین و تکنیک های ویژه ای در جراحی دارد که غضروف ها را تقویت نماید و فرم زیبایی به بینی ببخشد.

جراحی بینی گوشتی

 

بینی گوشتی

بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و دارای غضروف های بسیار ضعیفی هستند. افتادگی در این نوع بینی ها به خوبی دیده می شود. بینی های گوشتی در واقع استخوان یا غضروف بسیار محکمی ندارند. از دیگر ویژگی این بینی ها می توان به ظاهر پهن و کلفت ان ها اشاره کرد. معمولا افرادی که بینی های گوشتی دارند از پره های کلفت ، بزرگی بینی ، نوک پهن  و پوست ضخیم آن شاکی هستند .بنابراین بینی های گوشتی در ظاهر افراد تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

انواع بینی گوشتی

بینی های گوشتی معمولا به شکل زیر هستند:

بینی های گوشتی با غدد چربی کم کار (این بینی ها دارای پوست ضخیم و براق هستند که فعالیت غدد چربی در ان ها کم تر است.)

بینی های گوشتی که دارای منافذ غدد چربی بزرگ می باشند

نتیجه جراحی بینی گوشتی

به متقاضیان جراحی زیبایی بینی که دارای بینی های گوشتی هستند توصیه می شود که دید منطقی به جراحی بینی خود داشته باشند و از جراحی انتظار یک بینی سر بالا، نوک تیز و عروسکی نداشته باشند. در صورتی که در این نوع از بینی غضروف ها مستحکم شوند و بینی به خوبی تقویت شود نتیجه ی آن بسیار ایده آل و زیبا خواهد شد و ضخامت پوست آن نیز به میزان قابل توجهی نازک و ظریف خواهد شد .بدلیل اینکه نوع پوست در هر فردی متفاوت می باشد نتیجه جراحی بینی در هر فردی متفاوت خواهد بود. در جراحی بینی گوشتی مشکلات این نوع بینی ها مانند بزرگی سوراخ ها، افتاده بودن نوک بینی،جعبه ای شکل بودن نوک بینی و … رفع خواهد شد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک
  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی