فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

در جراحی بینی استخوانی یکی از اعمال مهمی که صورت می گیرد برداشتن قوز و یا برامدگی روی بینی می باشد که این عمل می تواند فرم بینی را به بهترین حالت ممکن تغییر دهد و به بینی حالت جذاب تر و زیبا تری دهد. بینی های استخوانی بدلیل داشتن برامدگی استخوان بروی بینی می توانند سایر اعضای صورت را تحت تاثیر قرار بدهند و از زیبایی و جذابیت چهره افراد بکاهند. فرم اینکه بینی افراد استخوانی باشد تحت عوامل ژنتیک می باشد، اما به غیر از ژنتیک آسیب رسیدن به بینی و یا شکستگی می تواند در غضروفی شدن و استخوانی شدن بینی موثر باشد. در بعضی موارد ممکن است در دوران کودکی ضربه یا اسیبی به بینی وارد شود اما تغییر زیادی متوجه بینی نشود ولی به مرور زمان و افزایش سن این تغییر در فرم بینی نشان داده می شود.

جراحی بینی استخوانی

 

ساختار بینی استخوانی

ساختار بینی به این صورت است که اگر بینی را به سه قسمت مساوی تقسیم کنیم یک سوم بالایی استخوانی و دو سوم پایینی غضروفی می باشد که در بینی استخوانی این میزانهای گفته شده بیشتر می باشد.

  • این نوع بینی ها دارای استخوان قوی و غضروف محکم می باشند.
  • اغلب این نوع از بینی ها دارای قوز و انحراف هستند.
  • بینی های استخوانی پوست نازکی دارند و البته پره های آن ها باریک و کوچک است
  • این نوع بینی ها به ظاهر باریک و بلندشان معروف هستند.

نحوه جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی می تواند برامدگی استخوان روی بینی که به شکل قوز بروی بینی در امده است را کوچک کند. معمولا نتیجه جراحی بینی استخوانی بهتر از بینی گوشتی می شود. هرچقدر پوست بینی نازک تر باشد و غضروف بینی محکم تر باشد جراح بینی بهتر می تواند تغییرات لازم را به در خواست بیمار انجام دهد.

در جراحی بینی استخوانی برش های بروی پوست ایجاد می شود تا اقدامات لازم بروی تیغه استخوانی انجام شود معمولا در این جراحی قسمت های از استخوان بینی و غضروف بینی برداشته می شود و طول و عرض بینی و توازن در سوراخ های بینی متناسب با سایر اجزای صورت و فرم صورت انجام می گیرد.

در جراحی بینی استخوانی برخی از جراحان بینی برامدگی و قوزهای بینی را توسط ابزار های مخصوص که جهت شکستن قسمت های زائد مورده استفاده قرار می گیرد برش می دهند، در برخی از موارد از بین بردن این برآمدگی توسط ابزاری مانند سمباد صورت می گیرد که در این صورت ظرافت کار بیشتر می شود .

جراح بینی خوب

افرادی که می خواهند جراحی زیبایی بینی داشته باشند، باید با دقت جراح بینی خود را انتخاب نمایند. مهم ترین ویژگی یک جراح بینی خوب برای عمل بینی تجربه و تبحر اوست. دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، در جراحی بینی بسیار باتجربه می باشند و تبحر بسیار بالایی دارند. می توانید در قسمت گالری سایت نمونه کارهای دکتر نداف کرمانی را مشاهده نمایید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک
  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی