فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

فوق تخصص جراحی پلاستیک امروزه در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و انتخاب جراح با تجربه و متبحر در نتیجه جراحی پلاستیک بسیار حائز اهمیت می باشد

  • ۰
  • ۰

حداقل سن برای جراحی زیبایی بینی :

جراحی زیبایی بینی از جمله عمل های زیبایی بسیار رایج در ایران است . به دلیل اشکالات فرمی در بینی اکثر مردم ایران و تاثیرات اعجاب انگیز جراحی رینوپلاستی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره هر ساله به مراجعین جراحی زیبایی بینی افزوده می شود در این میان درصدی از داوطلبان و مراجعان جراحی بینی را نوجوانان تشکیل می دهند که در این سنین انجام جراحی بینی امکانپذیر نیست . بسیاری از افراد کم سن و سال به دلیل نارضایتی از فرم بینی خود که چهره شان را به شدت تحت تاثیر قرار داده ، بر انجام جراحی بینی زودتر از موعد مناسب پایفشاری و اصرار می کنند به این ترتیب لازم است اطلاعاتی را در خصوص حداقل سن برای جراحی زیبایی بینی در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم .

حداقل سن برای جراحی زیبایی بینی

جوانب مهم :

برای پاسخگویی به مراجعان جراحی زیبایی بینی ، دو نکته قابل تذکر است : جوانب روانی و جوانب فیزیکی بیمار . به این معنا که از نقطه نظر خصوصیات فیزیکی ، هنگامی می توان جراحی بینی را انجام داد که استخوان های فرد به حد مناسب رشد کرده باشند و پس از عمل دیگر رشد استخوانی رخ ندهد چرا که این امر فرم و وضعیت بینی را به کل دگرگون می سازد . اگر بعد از عمل بینی ، استخوان های صورت به رشد خود ادامه دهند ، اشکالات اصلاح شده مجددا عود کرده و به دلیل رشد باقی اجزای صورت ، وضعیت چهره به کل تغییر خواهد کرد .

بهترین سن :

لازم است برای خانم ها ، فرد به 18 سالگی رسیده باشد اگر فرم بینی بسیار حاد بوده باشد و بر روابط فرد اثر منفی بگذارد می توان در سن 16 سالگی نیز این عمل را انجام داد بنابراین حداقل سن برای انجام جراحی بینی در خانم ها 16 سالگی و در مورد آقایان 18 سالگی است . از این سنین به بعد دیگر محدودیت سنی برای جراحی زیبایی بینی وجود ندارد حتی افراد بالاتر از 50 سال سن نیز می توانند از مزایای جراحی زیبایی بینی بهره گرفته و در چهره خود تغییرات مثبت اعمال کنند . از نقطه نظر روانی توصیه می شود بیمار به بلوغ فکری برسد تا انظارات معقول و  منطقی از نتایج جراحی داشته باشد زیرا تصمیم گیری نا به جا در سنین پایین موجب پشیمانی در آینده می شود .

با تشکر مدیریت سایت دکتر طاهری نیا جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی .

  • ۹۶/۰۳/۰۱
  • جراح پلاستیک جراح پلاستیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی